خرید زعفران
نوشته شده توسط : keshavarz

 

متأسفانه به دلیل گرانی و قیمت بالای Saffron، سوء‌استفاده‌ها و تقلب‌های بسیار زیادی در فروش آن انجام می‌شود. مشتریان این محصول باید برای خرید زعفران از فروشگاه‌های معتبر اقدام کنند. اما برای شناخت Saffron به موارد زیر توجه کنید: اولین ویژگی برای خرید این محصول، توجه به شکل و ظاهر آن است. کلاله این محصول در واقع قسمت اصلی آن است، در بالا به شکل شیپور و در انتها باریک می‌شود. طعم Saffron تقریبا تلخ است و گاهی طعمی ندارد اما بوی و عطر آن شیرین است.

مقداری کلاله در دهانتان بگذارید، اگر شیرین باشد، این محصول تقلبی است. کلاهبرداران برای افزایش وزن زعفران آن را با شکر و عسل قاطی می‌کنند. راه دیگر تشخیص Saffron اصل از تقلبی، ریختن مقدار کمی از آن در آب است. محصول اصل قدرت رنگ‌دهی کمتری نسبت به Saffron تقلبی دارد. Saffron تقلبی سریعا رنگ خود را از دست می‌دهد و پس از خارج شدن از آب رنگ آن تغییر کرده و روشن می‌شود. البته این موضوع را هم بدانید که قیمت Saffron اعلا همیشه بالا بوده است و اگر به محصولی برخورد کردید که قیمت آن کمتر از قیمت معمولی است، در اصل بودن آن تردید کنید.

خرید زعفران از کشاورز

خرید زعفران از کشاورز به این معناست که بدون هیچگونه‌ واسطه‌ای محصول را از کشاورز خریداری کنیم. شاید بدانید که امکان خرید مستقیم از کشاورز برای همه امکان‌پذیر نیست. در حال حاضر این محصول در همه استان‌ها کاشته می‌شود. با توجه به آب‌وهوای هر منطقه، کیفیت زعفران متفاوت است. بنابراین کیفیت این محصول در هر منطقه متفاوت خواهد بود.

خرید زعفران کیلویی

امکان خرید زعفران کیلویی هم امکان‌پذیر است. این نحوه خرید Saffron به صورت بسته‌بندی یا فله وجود دارد. امکان سفارش این محصول به صورت گرمی یا مثقالی در بسته‌های متفاوت وجود دارد. هنگام خرید Saffron به صورت کیلویی می‌توانید از طریق فروشگاه کشاورز ریزه اقدام کنید.

خرید زعفران سرگل

خرید زعفران سرگل دارای درجه‌بندی‌های مختلفی مانند Saffron سرگل ممتاز صادراتی، Saffron سرگل معمولی و Saffron سرگل اعلا است. در این نوع محصول قسمت کلاله و خامه حذف شده و آن را به محصول اعلا تبدیل کرده است. شناسایی و بررسی کیفیت آن بسیار دشوار است.

خرید زعفران نگین

خرید زعفران نگین با ظاهر و رنگ‌دهی بالا، طرفداران بسیار زیادی دارد. در زمان پاک کردن این نوع محصول سه کلاله Saffron از بخش سفید و نارنجی آن به طور کامل جدا میشود و فقط بخش سرخ آن باقی می‌ماند. هر چقدر سایز کلاله‌ها بزرگتر باشد، قدرت رنگ‌دهی، بوی و عطر آن بهتر است. Saffron نگین سوپر صادراتی و نگین سوپر اتویی، بهترین نوع این محصول هستند که میتوانند برای صادرات و مصرف خانگی قابل استفاده باشند.

نتیجه گیری

خرید Saffron با توجه به کیفیت آن میتواند متفاوت باشد. در هنگام خرید این محصول از مراکز معتبر خرید کنید. حتما از Saffron مرغوب استفاده کنید تا طعم واقعی آن را بچشید. سایت کشاورز ریزه همیشه محصولات اعلا را مستقیم از کشاورز برایتان فراهم آورده است.





:: برچسب‌ها: خرید زعفران ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: